sabbelibabbeli.blogg.se

Om mig och allt som rör sig i min vardag. Vem jag är? En glad, lite över 40, mc-älskande tjej med glimten i ögat. Sambo med min stora kärlek och bonusmamma till tre barn i tonåren.

Ljus, läxor som ger resultat och skinnpaj

Publicerad 2015-02-12 08:28:17 i Allmänt, Motorcykeln,

Torsdag. Veckan har bara rusat förbi. 
Vilken härlig tid det är nu, solen strålar från en blå himmel om dagarna och ljuset har återvänt. Det är ljust när klockan ringer på morgonen nu. Underbart :)


Dax för skolbänken ikväll efter jobbet och jag kan märka av ett nytt tankesätt i mitt huvud. Mycket händer när man rör om därinne och spinn off-effekterna är påtagliga. Märker även det på sambon och vi är verkligen taggade och på gång. Pengar är kul, pengar är intressant och det är med spänning jag ser på framtiden! 

Ser även med spänning på kommande hoj-säsong, känns som den lurar precis runt hörnet. Läste i går att jag lider av PMS "Parked Motorcykle Syndrom"hahahaaa :)

I år blir det byte av jacka och jag har ju letat lite men nu har jag hittat och bestämt mig. Det blir en jacka från ICON, snyggare utrustning än vad de har får man leta efter o här finns nåt för alla. Efter mycket velande och ändrad färgsättning på hojen funkar inte rosa utan det fick bli en Hella Crossbone i svart. Tanken från början var Overlord i rosa men det här blir bra. 


Ha en underbar torsdag!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina

Välkommen att hänga med mig och det som händer i min vardag. Det är allt från familjeliv, mat, min motorcykel, katten och hus & hem, ja kort sagt allt mellan himmel och jord. Strax innan jul 2013 köpte vi oss sommarstället "landet" som ligger i Costa del Sol, Spanien. Vi ser fram emot att vara där och fixar och donar så att vi ska kunna ha det riktigt härligt där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela