sabbelibabbeli.blogg.se

Om mig och allt som rör sig i min vardag. Vem jag är? En glad, lite över 40, mc-älskande tjej med glimten i ögat. Sambo med min stora kärlek och bonusmamma till tre barn i tonåren.

Uppvaktad och duktig dag

Publicerad 2015-02-15 21:34:41 i Allmänt, Vardagsliv,

Vilken härlig helg det har varit som har innehållit lite av varje, känner mig supernöjd :) 
Igår fick jag både blommor, kort och paket av min fina gubbe. Blev superglad och känner mig så himla tacksam över att ha en sån fin och omtänksam kille. 

Efter frukosten fixade jag all tvätt, en rejäl hög från veckan och bytte lite sängkläder så nu är det både storstädat och upptvättat här hemma. Känslan när man är klar med allt är svår att slå! :) 

Satte mig oxå och förberedde inför vår kickoff på  lördag. Har jag sagt att Freddie och jag åker på kickoff med oss själva? Vi tar en heldag till havs och börjar med en schysst frukost och snackar sen igenom och planerar upp 2015. 
Vi har en agenda vi går efter och som innehåller hus, hem, barn, ekonomi, resor, katterna mm mm. Vi har en plan som är gemensam och en som är personlig och där kan det vara allt från träning, utveckling, egen ekonomi och intressen. 
Så har vi en hel dag tillsammans där vi går igenom och styr upp gemensamma såväl som personliga mål, prioriterar saker som ska göras (och när) och varvar allt med god mat och lite spabehandlingar. 
Hur mysigt som helst! Sen kommer vi hem nöjda o glada 12 timmar senare :) 


Känner mig lite extra duktig idag som rev av ett träningspass fast jag inte hade lust så nu sitter jag nöjt och slappar i soffan innan det är dags att sätta punkt för helgen och hoppa i säng. 

Ha en härlig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina

Välkommen att hänga med mig och det som händer i min vardag. Det är allt från familjeliv, mat, min motorcykel, katten och hus & hem, ja kort sagt allt mellan himmel och jord. Strax innan jul 2013 köpte vi oss sommarstället "landet" som ligger i Costa del Sol, Spanien. Vi ser fram emot att vara där och fixar och donar så att vi ska kunna ha det riktigt härligt där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela