sabbelibabbeli.blogg.se

Om mig och allt som rör sig i min vardag. Vem jag är? En glad, lite över 40, mc-älskande tjej med glimten i ögat. Sambo med min stora kärlek och bonusmamma till tre barn i tonåren.

Nytt helsystem och middag på stan

Publicerad 2015-02-04 17:27:42 i Allmänt, Motorcykeln,

Gud va glad jag var igår när jag fick slita upp paketet med mitt hett efterlängtade avgassystem. Ett 4-1 system som jag hoppas kommer ge min hoj ett värdigt ljud. Det är så himla tråkigt med nya hojar att de är så elektroniska, det inverkar även på ljudet tyvärr. Jag tillhör kategorin av åkare som anser att ljudet är lite av en livförsäkring. Hörs du så syns du. Bilisterna är ouppmärksamma som det är ändå så man får hjälpa till lite på traven. 

Nu är jag på väg till Koh Pangang på söder, Skånegatan närmare bestämt, för en födelsedagsmiddag. Blir trevligt och jag ser fram emot maten, tydligen är maten (thai) grymt bra där.

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina

Välkommen att hänga med mig och det som händer i min vardag. Det är allt från familjeliv, mat, min motorcykel, katten och hus & hem, ja kort sagt allt mellan himmel och jord. Strax innan jul 2013 köpte vi oss sommarstället "landet" som ligger i Costa del Sol, Spanien. Vi ser fram emot att vara där och fixar och donar så att vi ska kunna ha det riktigt härligt där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela