sabbelibabbeli.blogg.se

Om mig och allt som rör sig i min vardag. Vem jag är? En glad, lite över 40, mc-älskande tjej med glimten i ögat. Sambo med min stora kärlek och bonusmamma till tre barn i tonåren.

Koh Pangang och kursdax

Publicerad 2015-02-05 16:43:06 i Allmänt,

Det var en jättetrevlig kväll igår på Koh Pangang och stället i sig är ju lite av en upplevelse och väldigt mysig. Däremot tyckte jag faktiskt att maten inte var en 10 poängare och blev lite besviken.  Tyckte det fattades en del rent smakmässigt och portionen var i underkant. Jag blev inte mätt o jag är ändå inte speciellt stor i maten...


Imorse när jag kom till jobbet så gjorde jag en halv saltomortal vid hissarna. Det gick så fort att jag inte hann fatta vad som hände förrän jag låg på golvet med armar, ben och väska åt alla möjliga håll. 
Lite pinsamt när det blir så men jag är glad att allt gick bra :)

Ikväll är det kursdax igen så det är en fullmatad dag! Få se vad för nåt spännande vi ska få lära oss idag. 




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina

Välkommen att hänga med mig och det som händer i min vardag. Det är allt från familjeliv, mat, min motorcykel, katten och hus & hem, ja kort sagt allt mellan himmel och jord. Strax innan jul 2013 köpte vi oss sommarstället "landet" som ligger i Costa del Sol, Spanien. Vi ser fram emot att vara där och fixar och donar så att vi ska kunna ha det riktigt härligt där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela