sabbelibabbeli.blogg.se

Om mig och allt som rör sig i min vardag. Vem jag är? En glad, lite över 40, mc-älskande tjej med glimten i ögat. Sambo med min stora kärlek och bonusmamma till tre barn i tonåren.

Kök, blommor och mat

Publicerad 2015-02-24 16:50:24 i Allmänt,

Strax före ett ringde det på dörren och följdes av en barsk knackning. Jag blev jätteförvånad där jag satt vid köksbordet och jobbade men gick såklart för att öppna och utanför stod ett blombud. Det var Britt, Freddies mamma som skickat en helt underbar bukett i riktiga härliga vårfärger. En grattisbukett till vårt nya fina kök. Va, hur gullig och fin är hon inte?! Så himla fina :)

Ska börja preppa middagen nu som idag blir korvstroganoff. En favorit hos mig som är god, snabb och enkelt på en vardag. 

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sabina

Välkommen att hänga med mig och det som händer i min vardag. Det är allt från familjeliv, mat, min motorcykel, katten och hus & hem, ja kort sagt allt mellan himmel och jord. Strax innan jul 2013 köpte vi oss sommarstället "landet" som ligger i Costa del Sol, Spanien. Vi ser fram emot att vara där och fixar och donar så att vi ska kunna ha det riktigt härligt där.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela